Klacht Fruitybag.nl: bestel fruitybag,geld weg

Klachtnummer
# 306127
Gebruiker
bertus bijl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb fruit besteld via fruitybag.nl,site staat op meerdere pagina,s en heb betaald via stichting mollie payments dus dacht betrouwbaar.Kreeg 1 email met spelfouten dat hij dinsdag geleverd zou worden,kreeg niets.Toen gaan emailen,whattapp en bellen maar geen contact,heb toen gedreigd met verdere stappen ondernemen en kreeg email dat de post het had kwijtgemaakt,en nieuwe zou worden opgestuurd.Nog niets ontvangen en weer helemaal geen contact meer te krijgen.Heb besteld via fruitybag.nl maar het geld is overgemaakt naar fruitmoment.nl.Fruitybag facebook is verwijderd en fruitmoment facebook is er nog wel maar dubieus.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruitybag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    bertus bijl
    Datum
    Opgelost

Ook een klacht indienen over Fruitybag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen