Wij vinden dat Fruitybag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fruitybag.nl: bestel fruitybag,geld weg
Details
De klacht
heb fruit besteld via fruitybag.nl,site staat op meerdere pagina,s en heb betaald via stichting mollie payments dus dacht betrouwbaar.Kreeg 1 email met spelfouten dat hij dinsdag geleverd zou worden,kreeg niets.Toen gaan emailen,whattapp en bellen maar geen contact,heb toen gedreigd met verdere stappen ondernemen en kreeg email dat de post het had kwijtgemaakt,en nieuwe zou worden opgestuurd.Nog niets ontvangen en weer helemaal geen contact meer te krijgen.Heb besteld via fruitybag.nl maar het geld is overgemaakt naar fruitmoment.nl.Fruitybag facebook is verwijderd en fruitmoment facebook is er nog wel maar dubieus.De oplossing
geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.