Klacht Fruitybag.nl: Bestelling betaald niets ontvangen !!!

Klachtnummer
# 324243
Gebruiker
ingrid1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb afgelopen donderdag online een fruitbox besteld en via ideal betaald nu een week later heeft de ontvanger de fruitbox niet ontvangen, probeer op alle manieren fruitybag te benaderen, krijg voicemail mailtjes wordt niet beantwoord Wat is dit

De oplossing

zsm nog die fruitbox bezorgen en anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruitybag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruitybag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen