Klacht Fruitybag.nl: Bestelling nooit geleverd! Geen reactie! Geld terug aub!

Klachtnummer
# 317031
Gebruiker
DC83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs, op 12 Juli een fruitmand besteld, geen bezorgkosten en een interessant aanbod, dus dacht laat ik het proberen. De kortingscode van 25% blijkt niet te werken, maar opzich geen punt, betaalds via iDeal en toen werd het stil.

Bestelling is nooit geleverd.
Eerst via email contract op 30 Juli, daarna nogmaals op 4 Augustus. Gisteren whatsapp geprobeerd, en vandaag meerder malen gebeld, geen reactie.

Het liefst wil ik mijn geld terug voor onderstaande bestelling:

Datum: 12-Juli-2018
Bestelnummer: D_71091
Bedrag: EUR 26.99
Afgescheven via: Stichting Mollie Payments / Fruitmoment

De oplossing

Refund van EUR 26.99

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruitybag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruitybag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen