Klacht Fruityreels.com: Bankbetaling in plaats van met een credit card, niet alle bedragen in een keer kunnen terugstorten.
Details
Klacht
Geachte Fruityreels management team, beste heer Simon Bakker,Zoals u weet ben ik sinds het jaar 2008 chronisch ziek met multiple sclerose, waardoor ik in het jaar 2016 ongewild, onbewust een account had aangemaakt op uw site omdat ik via een link en/of site op fruityreels.com was terechtgekomen en een account had aangemaakt, na de eerste twee stortingen zag ik verbaasd dat mijn saldo in mijn cassier ongeveer 33.000 euro was, was op een vrijdag en er werd maar 5000 euro overgemaakt, omdat u dacht dat ik de deposits met een credit kaart had gedaan, terwijl het via mijn ING Bank was overgemaakt vond ik het toen al vreemd, dat niet het gehele bedrag werd overgemaakt.
Nu is het zo dat er door het GGZ in Geest ook Autisme AAS is gediagnoseerd naast mijn chronische ziekte multiple sclerose.
Heb twee kleine kinderen wiens voor alles gaat, enorme financiele problemen en niet meer in loondienst werkzaam ben.
Op uw laatste vraag van welke symptomen ik het meeste last had en de aanleiding was om een account aan te maken op fruityreels en te spelen is dus de beperkingen van MS en voornamelijk Autisme.
Ik hoop dat u mijn problemen nogmaals kunt bespreken met het management team en mij positief te informeren.
Achteraf na mijn blokkade had ik nog een ander nieuw account aangemaakt met het email adres van mijn vrouw G. K. met dezelfde persoonlijke gegevens, naam en adres gegevens en rekeninggegevens wat niet toegestaan is en ook hetzelfde probleem meegemaakt.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wacht dit keer op een positieve reactie omtrent een coulance.
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Coulance restitutieDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.