Klacht Fruityreels.com: Geen geld gestort naar mijn bankrekening omdat ze dachten dat ik met een credit kaart had betaald.

S.K.

Hiermee wil ik een klacht indienen tegen fruityreels.com:

Ik had ondanks dat ik multiple sclerose en autisme patient ben een hoog bedrag van rond de 33.000 euro gewonnen met het spelen op fruityreels. Had al mijn stortingen met de ING app gedaan, dus niet met een credit kaart. Toen ik wou uitbetalen had ik het totaal bedrag ingevuld in het cashier, de volgende dag moest ik mijn legitimatie, verklaring van adresbevestiging sturen, dus niets wat te maken had met een credit kaart, kreeg te horen van de heer Simon Bakker dat mijn bankaccount geblokkeerd was over overschrijvingen vanuit fruityreels naar mijn bank en dat het gedeblokkeerd zou worden, wat een onzin!

Dus ik kon door mijn beperkingen met multiple sclerose en autisme niet wachten en heb ongewild in het ziekenhuis waar ik die dag een afspraak had in het ziekenhuis bij de polikliniek urologie ongewild op de site geklikt en gekeken of het geld er nog op stond, het stond er nog, op het bed tijdsns het wachten op de uroloog arts heb ik verder geklikt en enkele keren gespeeld, dat krijg je met autisme dus, wat ik helemaal niet in de gaten had, ik kan de negatieve consequenties van het gokken niet overzien, dus wat is er gebeurd, van de hoge prijs van rond de 33.000 euro naar 0,00.

Ok het is mijn schuld om door te gaan met spelen, maar waarom heeft fruityreels niet in een keer het totale bedrag wat ik gewonnen had overgemaakt naar mijn bankrekeningnummer en wel 5000 euro, als een bankaccount geblokkeerd is kan er toch geen cent overgemaakt worden. Ik voel me gewoon opgelicht en verbaasd mij dat ik in de maling ben genomen door fruityreels. Ik wil gewoon dat fruityreels of de heer Simon Bakker het weer goed maakt en mij een positief goed reactie kan geven hoe dat, dus het bovenstaande kan gebeuren?

Ik hoop dat fruityreels met een goed argument komt en de gewonnen totaalbedragen naar mijn rekeningnummer overmaakt!

Ook een klacht indienen over Fruityreels.com?