Klacht Fruta Planta: bestelling niet binnen

Klachtnummer
# 193106
Gebruiker
mirjam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan, bestelling betaald op 20 okt 2016.Er staat op de webite vandaag besteld , morgen in huis. Niet dus, zelfs geen bevestiging gekregen. Verschillende keren gebeld, word niet opgenomen. Mails gestuurd worden niet beandwoord, af en toe krijg je een automatisch mailtje dat ze zsm contact met je opnemen. DUS NIET!!! Ik voel me echt opgelicht.

Gewenste oplossing

Of mijn geld terug, of mijn bestelling krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruta Planta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruta Planta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen