Klacht Fruta Planta: Op 29 April 90 euro betaald per Ideal, en niets ontvangen

Klachtnummer
# 68778
Gebruiker
Tess
Datum
0 reacties

Details

Klacht

af en toe bestelde ik "FrutaPlanta"pillen voor meer energie bij Dhr J van der Sluijs.
Nu heb ik echter wel betaald en niets ontvangen.
na heb gemailt te hebben op 28 mei 2014, mailde meneer terug dat de zending nog bij de douane stond en binnenkort zou komen.
niets ontvangen nog..
op 16 juli weer gemaild om het geld terug te storten, maar geen antwoord ontvangen.
( de mailwisseling en bank gegevens heb ik nog van deze meneer
De website is uit de lucht....
ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.
Hieronder nog wat aanvullende gegevens:
Tegenrekening NL92RABO0139441719
Mutatiesoort Internet bankieren
Naam / Omschrijving IBAN: NL92RABO0139441719
Naam: Stichting Derdengelden Sisow
20130193 0020000757207703 - 2013019
3 Fruta Planta
Kenmerk: 29-04-2014 08:20 0020000757207703
Jan van der sluijs

Hieronder staan de details van de bestelling.
------------------------------------------------------
Bestelnummer: 20130193

Gewenste oplossing

de producten alsnog versturen of het geld retour op mijn rekening
mijn gegevens: NL34 INGB 0001 0255 71 t.n.v. T.T Kalsbeek Groningen.

Vriendelijke groet Tessa Kalsbeek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruta Planta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruta Planta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen