Wij vinden dat Fruugo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Fruugo.nl: bestelling van Fruugo niet ontvangen
Details
Klacht
Heb een bestelling gedaan op 30-11-2016 en deze direct betaald. Op 2-12-2016 kreeg ik het bericht dat mijn bestelling was verzonden. Maar heb tot op heden deze nog niet ontvangen. Na herhaaldelijk een mail te sturen krijg ik geen reactie of een standaard reactie dat ze mijn adresgegevens willen en dat ze contact opnemen met het desbetreffende bedrijf en dat ze een reactie geven zodra ze wat weten. Alleen hoor ik daar nooit meer wat van. Ik heb kalligrafie pennen van het merk Staedtler besteld.Gewenste oplossing
mijn geld teruggestort krijgen want ik denk niet dat het pakket ooit nog aankomt- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.