Opgelost door Fruugo.nl: bestelling van Fruugo niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 251514
Gebruiker
Krevel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een bestelling gedaan op 30-11-2016 en deze direct betaald. Op 2-12-2016 kreeg ik het bericht dat mijn bestelling was verzonden. Maar heb tot op heden deze nog niet ontvangen. Na herhaaldelijk een mail te sturen krijg ik geen reactie of een standaard reactie dat ze mijn adresgegevens willen en dat ze contact opnemen met het desbetreffende bedrijf en dat ze een reactie geven zodra ze wat weten. Alleen hoor ik daar nooit meer wat van. Ik heb kalligrafie pennen van het merk Staedtler besteld.

Gewenste oplossing

mijn geld teruggestort krijgen want ik denk niet dat het pakket ooit nog aankomt
Geboden oplossing
Kreeg uiteindelijk het pakketje na 6 weken nadat het was verzonden door hun
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruugo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Krevel
    Datum
    Heb vandaag mijn pakketje ontvangen maar zelf niets meer gehoord van Fruugo.nl . Ik zal er zelf in ieder geval niets meer bestellen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fruugo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen