Klacht Fruugo.nl: De 24 uur regel mbt bestelling is misleidend

Klachtnummer
# 449279
Gebruiker
Nada
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een hoverboard besteld en er stond deze tekst bij vermeld:
Wordt binnen 24 uur verzonden.
Nu krijg ik een e-mail binnen dat deze vanuit de uk moet komen. Erg misleidend om dat niet duidelijk te vermelden. Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn gekd (179) terug en vooral na het lezen van alle revieuws. Zit nu in de stress want het is een kado en 179 is voor mij een hele grote uitgave! Dat frugoo niet te bereiken is maakt het wantrouwen groter.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug want ik ging van een 24 uurs bestelling uit. Sowieso dient een bedrijf bereikbaar te zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruugo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruugo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen