Klacht Fruugo.nl: Fruugo is oplichting

Klachtnummer
# 541195
Gebruiker
EddiE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor thuisdialyse had ik een kastje besteld bij Fruugo.nl Toen ik zag dat die uit China moest komen, heb ik in hetzelfde uur de bestelling nog geannuleerd en daar een bevestiging van ontvangen. Het pakketje was alsnog geleverd, maar vanuit Duitsland. De onderdelen waren beschadigd en het kastje was niet in elkaar te zetten.
Ze hebben geen customer service en al mijn klachten werden met een vraag beantwoord en daarna geen antwoord meer. na een maand heen en weer, eindelijk iemand te pakken gekregen en toen moest ik het pakket naar China versturen op eigen kosten!! 3x zo duur dan de aankoop. Via Paypal heb ik een case ingeschakeld en toen moest ik het pakket op eigen kosten naar Londen sturen. Ook bijna net zo duur als de aankoop. Dit liep ook dood en ik heb het na 2 maanden laten vallen. Het heeft me enorm veel tijd en stress gekost en ben gewoon opgelicht voor het aankoopbedrag. NOOIT BESTELLEN BIJ FRUUGO!!

De oplossing

Het aankoopbedrag vergoeden, maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Helaas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruugo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruugo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen