Klacht Fruugo.nl: Geen restitutie ontvangen.

Klachtnummer
# 328863
Gebruiker
G.W. Wijnbergen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkeerde iPhone Lighting kabels ontvangen en geretourneerd. Geen restitutie ontvangen. Fruugo verschuilt zich achter het niet kunnen doorgeven van een trackingcode. Bij hun verzoek om de kabels terug te zenden was niet gemeld, dat ik een trackingcode zou moeten vragen (Kopie retourenveloppe wel aan Fruugo gemaild).

De oplossing

Alsnog tot restitutie van aan koopbedrag overgaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fruugo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fruugo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen