Klacht FTI Touristik: Dat ik uit het niets deze bericht thuis krijg met een achterstand van 823 euro

Adnantahir

Ik krijg een factuur thuis van €823,65 voor een boeking die ik zogenaamd heb geplaats en heb geannuleerd. Dat is niet waar. Ik heb niks bij jullie geboekt. En ik kan deze site niet eens. Want dit bedrag word niet betaald totdat ik alles in detail heb ontvangen hoe en wat dit heeft mogen gebeuren. Wij hebben via AB DEN LAUB onze vakantie geboekt en ook op vakantie geweest en netjes alles afbetaald. Er is geen enkele mogelijkheid dat dit mogen gebeuren. Ik kom net van de vakantie en al mijn budget is op dus ik kan niks betalen ook. Word dit niet geregeld dan zal ik hier een rechtzaak van maken. Want het gaat niet om paar losse euro's.

Dit graag oplossen, want ik weet hier nergens van. Of dit nou fraude is weet ik niet, maar dit bedrag word niet betaald. 1. omdat ik nergens van af weet. 2. Het komt uit het niets, ben net terug van de vakantie en heb geen rooie cent meer, en nu ineens €823.65 moet betalen.

Wij vinden dat FTI Touristik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FTI Touristik?