Klacht FTI Touristik: Geen informatie reisbenodigdheden

J.L.M. Konsten

Onlangs hebben wij een all in reis online geboekt bij het FTI touristik. Modere met twee kinderen (10-12 jaar oud). Echter na betaling kregen wij ondanks onze navraag telefonisch/ mail geen informatie over de de benodigdheden voor onze reisbestemming Turkije. Te totale reissomis 2882 euro. Zij hebben ons alleen de uitprint getuurd per mail de hotel en de reistijden- vliegreis. Echter toen wij bij dusseldorf luchthaven wilden checken, werden wij niet verder gelaten daar mijn twee kinderen de geldigheid van hun paspoort tot 7 augustus geldig was en niet tot 7 september. een noodpaspoort kon niet meer daar wij naar nederland terug moeten ook ivm de zaterdag (veel gesloten). Wij hebben hen daarover benaderd maar geven geen antwoord ook geen andere mogelijkheden behalve een te boeken met extra vliegkosten voor 170 p.p op een andere dag.
De vraag is wat kunnen wij hiertegen doen?
Wij hebben de annuleringsverzekering en de rechtsbijstand maar geven beiden niets te kunnen doen.

Wij horen graag uw reactie.

Alvast dank, Mvrgr, S. Konsten

Geld terugvordering

Wij vinden dat FTI Touristik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FTI Touristik?