Klacht FTI Touristik: niet aanwezig bus

Klachtnummer
# 303634
Gebruiker
AKELEY
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 30-8-2017 naar malta geweest
via reisbureau vakantie expert aankomst malta vliegveld melden bij meeting point .
loket 5 was gesloten heel lang gewacht .gaan informeren kwam een mev ons papieren nakijken is weggegaan met de papieren ik ben dar wel achterna gegaan .bellen praten enz.moesten wachten op vervoer uiteindelijk met taxi naar hotel gebracht.
ik heb dit al een par keer naar fti gemaild mar krijg iedere keer te hoen geduld druk u krijgt bericht moeten uit zoeken .
maar helaas dit is nooit goed gekomen nooit mer iets gehoord .

De oplossing

zou wel fijn zijn dat ze eens toe geven dat het hun fout was en ergoeding zou ook wel op de plaats zijn geweest
na alles.
ga nooit meer met fti ooit ook eens iets gehad. .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FTI Touristik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FTI Touristik?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen