Klacht FTI Touristik: Uiterst slechte afhandeling bij annulering van vlucht ZQ5454

Klachtnummer
# 546695
Gebruiker
Thijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hier gaan we op in na de vakantie. Het kost al veel te veel tijd. Te triest voor woorden dat er totaal geen rekening wordt gehouden met de rechten van vliegtuigpassagiers. COVID of geen COVID, kan er alles aan gedaan worden om in de buurt te komen van deze rechten. Na de vakantie komen we hier op terug.

De oplossing

Compensatie voor overige gemaakte kosten en overbelasting tijdens vakantie met onzekerheden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FTI Touristik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FTI Touristik?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen