Klacht FTMSC: geld afgeschreven zonder toestemming

Klachtnummer
# 410269
Gebruiker
JOKER
Datum
0 reacties

Details

Klacht

k heb rekeningen van u gekregen vanaf juni 5 juli 20 augustus 20 september 20 oktober 25 november 25 euro
ik heb me nergens voor aangemeld en door dat ik mn telefoon kwijt was en een nummer van die dag aan het terugzoeken was kom ik de spookrekeningen van u tegen.. hier word ik natuurlijk niet blij van.
ik weet niet hoe ik ergens lid van ben geworden maar zeker is dat ik niet toestemming gegeven heb om iets van mijn rekening te halen en weet ook niet hoe u dat voor elkaar heeft gekregen.
IK nijg te zeggen dat dit misleiding is en wil u daarom ook verzoeken het afgenomen geld terug te storten op mijn rekening.

Gewenste oplossing

het afgenomen geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FTMSC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FTMSC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen