Opgelost door Fujasjen: betreft een abonnement op een maandblad dat ik niet heb aangegaan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78227
Gebruiker
Hondengeleider
Datum
8 reacties

Details

De klacht

via facebook heb ik geïnformeerd over een abonnement en wat de kosten daarvan waren. Ik kreeg een nota opgestuurd en nu blijk ik ineens aan een abonnement vast te zitten op een maand blad. Bij mijn weten heb ik nooit gezegd dat ik het blad wilde hebben ik wilde alleen weten wat het kostte. Nu beweren zij dat de 7 dagen die ik zou hebben om te annuleren voorbij waren en dat ik er aan vast zit. En gewoon moet betalen

De oplossing

Annulering zodat ik er niet aan vast zit, ik heb niets immers helemaal nooit toegezegd

8 reacties

  1. Auteur
    Fujasjen
    Datum
    Beste,
    Van deze zaak heb ik de printscreens en dergelijke.
    Alsook zijn mevrouw meerdere voorstellen gedaan omdat ze me op de hoogte heeft gebracht ivm haar financiële situatie.
    Mevrouw heeft nog 2 openstaande facturen terwijl deze per post en via fb verstuurd zijn geweest!
    Mevrouw reageert niet op de voorstellen en heeft zodanig het contact verbroken.
    Als handelaar heb ik alle nodige stappen ondernomen en voorstellen gedaan.
  2. Auteur
    Hondengeleider
    Datum
    ik heb slechts geïnformeerd wat een abonnement mij zou kosten. In plaats daarvan kreeg ik een factuur in mijn mailbox en later op de bus. Ik heb nooit toegezegd een abonnement te willen afsluiten, dat blijkt ook niet uit de prinscreens. Wel heb ik enkele handdoekjes besteld, deze hebben ze echter eergisteren zelf geannuleerd. Ik vind het belachelijk dat je op basis van het opvragen van informatie over een abonnement er meteen aan vast zit, ZONDER dat je hebt toegezegd er eentje te willen.
  3. Auteur
    Fujasjen
    Datum
    Beste
    Momenteel zijn er nog GEEN enkele factuur geannuleerd. Weliswaar zijn er heel wat voorstellen gedaan. Zoals een eventuele annulatie.
    Hier is niet op ingegaan, zodanig is er op de post een nieuw schrijven gegaan.
    Mvg
  4. Auteur
    Fujasjen
    Datum
    Beste
    Momenteel zijn er nog GEEN enkele factuur geannuleerd. Weliswaar zijn er heel wat voorstellen gedaan. Zoals een eventuele annulatie.
    Hier is niet op ingegaan, zodanig is er op de post een nieuw schrijven gegaan.
    Mvg
  5. Auteur
    Fujasjen
    Datum
    Volgende voorstellen zijn gegeven geweest:
    Grootste factuur annulerenBetalen in schijvenUitstel van 1 maand betaling.Weliswaar is er geen enkele reactie op gekomen.
    Bij deze worden nog steeds de betalingsvoorstellen/facturen opgestuurd.Bij het niet betalen of het niet akkoord gaan met een voorstel worden er nog 2 rappels verstuurd met extra kosten.Indien deze niet worden voldaan wordt er contact opgenomen met een incassobureau.Mvg
  6. Auteur
    Hondengeleider
    Datum
    IK heb immers NIETS besteld, laat ze dat maar aantonen tot die tijd betaal ik niets.
  7. Auteur
    Fujasjen
    Datum
    Zoals ik reeds zei er zijn printscreens van gemaakt.
    Verder heb ik hier niks aan toe te voegen.
    Heb alle mogelijke voorstellen doorgegeven.
    Meer kan ik niet doen
  8. Auteur
    Hondengeleider
    Datum
    MAAR blijft staan dat ik NIETS besteld heb, ik zou zeggen maak er dan maar werk van........... Op basis van uw zogenaamde prinscreens zoals u ze noemt . Ik heb alleen geïnformeerd wat het kostte en kreeg meteen een rekening gepresenteerd. Veel succes !!!!! ik zal mensen op facebook voor u waarschuwen, niet te klikken of te informeren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hondengeleider
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?