Klacht Fujifilm: Piss-poor service van Fujifilm

Klachtnummer
# 330775
Gebruiker
Scotty
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb prijsopgave gevraagd voor het vervangen van de sensor van een Fujifilm X-T2. Dat kon niet telefonisch. Het toestel moest worden opgestuurd naar Fuji Nederland. Gedaan een twee weken nog niets gehoord. Ik heb de winkel gevraagd of er iets aan de hand was. Later via de mail kreeg ik te horen dat het 4 weken kon duren voordat ik iets hoor. 4 weken voor een prijs opgave voor een reperatie!? Niet de reperatie zelf maar alleen en simpele "het kost zoveel pm de sensor te vervangen."

De oplossing

Een beetje opschieten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fujifilm?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen