Klacht Full options: de tussenpersoon is ineens 'verdwenen'

Klachtnummer
# 24376
Gebruiker
juf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb al jaren kontakt met deze tussenpersoon, die zomaar is verdwenen, reageert niet meer op mails en telefoontjes (voorheen wel). Hij heeft kennelijk problemen met de verzekeringsmaatschappij, want ik kreeg een brief dat ze niet meer met hem samenwerken. Moet nu een andere tussenpersoon vinden en mijn verzekeringen daardoor overlsuiten.

De oplossing

uitleg over de situatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Full options hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Full options?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen