Klacht Funda.nl: Funda Applicatie

Klachtnummer
# 74331
Gebruiker
vdmaarl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf december 2013 staat mijn appartement te koop op Funda. Juli van dit jaar kwam ik erachter dat mijn appartement niet vindbaar is op deze app. (applicatie) Hier heb ik in eerste instantie mijn makelaar over geïnformeerd. Zij gaven als respons dat dit probleem bekend is en Funda zijn hoogste prioriteit heeft. Einde juli heb ik Funda gemaild om te vragen of het probleem inmiddels was verholpen, hier kreeg ik als antwoord op; Wij zullen het probleem in onderzoeken nemen. (Vreemd ik was in de veronderstelling dat dit hun hoogste prioriteit had). Nu kreeg ik drie weken later het antwoord dat het probleem was verholpen. Helaas was dit niet het geval ik kan tot de dag op vandaag mijn appartement niet terug vinden op de Funda app. Dit heb ik dan ook geantwoord maar tot de dag van vandaag geen reactie en nog steeds geen oplossing. wellicht ben ik al een potentiele koper kwijt geraakt. Ik hoop op een goede oplossing vanuit Funda.

De oplossing

Ik wil dat mijn woning net zo goed vindbaar is als andere woningen.
Ter compensatie wil ik op een optimale vindbaarheid doormiddel van een promotie/tophuis voor enkele maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Funda.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funda.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen