Klacht Funidelia: Geen geld terug!

Klachtnummer
# 439404
Gebruiker
DVDM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product binnen de gevraagde 2 weken geretourneerd. 6-3 binnen gekomen bij funidelia. Bijna 2 maanden verder nog geen geld retour gehad, alleen mails dat ze er mee bezig zijn.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug storten!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funidelia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funidelia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen