Klacht Funidelia: na netjes terug sturen kostuum geen geen geld terug

Benni1972

Vraagje.

Begin februari 2020 heb ik een bestelling gedaan (voor de corona tijd) bij onderstaand bedrijf. Het ging om een kostuum wat te groot was en heb ik netjes terug gestuurd (ook voor de corona tijd) .
Via de website kan ik ook zien dat het netjes is ontvangen (zie bijlagen) en binnen de 2 wekelijkse termijn het geld wordt teruggestort. Helaas tot de dag van vandaag heb ik nog niets mogen ontvangen.
De wettelijke 2 weken zijn al lang overschreden natuurlijk tot de dag van vandaag.
Na 2 a 3 weken ben ik gaan mail met onderstaande persoon die voor de nederlandse vestiging werkt van funidelia. Je kunt nalezen dat ik sinds eind maart al mail contact heb.
Zoals je ziet wordt ik aan het lijntje gehouden de agent. Helaas kan ik haar niet bellen en kan de agent ook niets forceren om mij te helpen.
Verder kan ik ook geen slechte berichten lezen op internet over de internet bedrijf m.b.t. deze situaties.
Het kostuum koste rond de 45 euro en zou het fijn vinden dat ik netjes terugkrijg.

Wat kan ik doen als klant dan alleen elke 2 weken een mail te sturen waar mijn geld blijft.

Ik hoor graag van u wat de mogelijkheden zijn.

Wij vinden dat Funidelia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Funidelia?