Klacht Funko.com: bestelling komt niet en geen geld terug

Klachtnummer
# 565134
Gebruiker
Noxx
Datum
0 reacties

Details

Klacht

bestelling zou binnen 3/5 werk dagen geleverd worden, wat niet gebeurde dus na een mail kreeg ik te horen dat ze 5 dagen achterliepen. nu is het maand verder en geen bestelling me mails worden genegeerd geen geld terug niks...

Gewenste oplossing

ik wil mijn bestelling en compositie voor de tijd die ze me hebben laten wachten en genegeerd hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funko.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funko.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen