Opgelost door Funky Tyger: Geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30446
Gebruiker
Tulp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 juli 2013 heb ik een bestelling gedaan bij Funky Tyger. N.a.v. mijn bestelling heb ik een e-mail ontvangen met de vraag om het bedrag van de bestelling van € 53,06 over te maken op de rekening van Funky Tyger. Dit heb ik gedaan en op 15 juli 2013 is dit bedrag van mijn rekening afgeschreven.
Tot op heden is er geen levering geweest. Ik krijg telefonisch geen contact. Op 22 juli heb ik via het contactformulier gevraagd naar de status van mijn bestelling.
Op 23 juli las ik op de site: "Als gevolg van een aantal veranderingen ben ik niet meer instaat om de webshop te runnen zoals ik dat graag zou willen. Dit is voor mij een reden om met ingang van vandaag te stoppen met de webshop." N.a.v. deze mededeling stuur ik nogmaals een bericht via het contactformulier en vraag mijn geld terug. Wat ik ook doe, ik krijg geen contact.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug. Het heeft geen zin meer om de producten te leveren omdat de webwinkel gaat stoppen. Hierdoor kan ik geen wol meer bijbestellen en deze winkel is de enige in Nederland die Rauma wol kon leveren. Bijbestellen is in de toekomst daardoor onmogelijk. Ik ga op zoek naar een ander merk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funky Tyger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Tulp
    Datum
    De levering heeft plaatsgevonden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tulp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Funky Tyger?