Klacht Funny-gadgets.com: Product niet geleverd, betaling niet terug ontvangen

S. Harkisoen

Op 2 november 2013 heb ik via de website veilingacties.nl een veiling gewonnen van een bestuurbare BMW X6 auto voor mijn zoon (voucher code: 1432384-907268938). Hierop heb ik snel het verschuldigd bedrag via internetbankieren betaald. Echter, het product was na de afgesproken periode nog niet geleverd. Hierop heb ik contact opgenomen met veilingacties.nl waarop werd geadviseerd met de leverancier (www.funny-gadgets.com) contact op te nemen. Ik heb herhaaldelijk per e-mail (via website of per mail werd geen telefoon vermeld) contact gehad met klantenservice van website en probleem uitgelegd. De klantenservice gaf aan dat de levering was vertraagd. Echter, nu al ruim 2 maanden verder nog steeds product niet ontvangen. Ik heb het bedrijf in gebreke gesteld en het verschuldigd bedrag (met extra gemaakte veiling- en verzendkosten) gevraagd terug te storten op mijn rekening. Echter, ondanks herhaaldelijk verzoek is noch het product, noch het verschuldigd bedrag nog niet ontvangen.

Terugstorten van gemaakte kosten (kosten voor product, veilingkosten en verzendkosten)

Wij vinden dat Funny-gadgets.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Funny-gadgets.com?