Klacht Funtents: Borg + compensatie

Klachtnummer
# 38942
Gebruiker
MC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een afgesproken compensatie van een overboeking en borg nog tegoed van funtents. Ik heb funtents een 14-dagen brief gestuurd, maar daar geen antwoord op gehad. Op mails en telefoongesprekken wordt helaas niet gereageerd door Dhr. Visser of iemand anders van Funtents.nl.

De oplossing

Ontvangen van compensatie + borg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen