Klacht Funtents: Borg niet terug gekregen

Klachtnummer
# 55837
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn in juli 2013 een week in een tent verbleven.
Er is niets kapot gegaan en we hebben de tent netjes achtergelaten.
Na een maand nog geen borg terug. Gemaild en kreeg reactie terug dat de borg binnen een week gestort zou worden. Na twee weken nog steeds geen borg terug.
Weer 20 mails gestuurd en proberen telefonisch contact op te nemen maar tot nu toe heb ik geen reactie meer ontvangen en ook de borg heb ik niet meer terug gekregen.

De oplossing

Graag wil ik de 75 euro borg terug ontvangen met een compensatie (geldcompensatie) omdat ik zo lang heb moeten wachten (nu inmiddels meer dan een half jaar!)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen