Klacht Funtents: Borg niet terug gekregen

Klachtnummer
# 68162
Gebruiker
Evelyne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook wij hebben in juli 2013 voor twee weken een tent gehuurd van funtents op camping playa brava in Spanje. Wij hebben de tent netjes achter gelaten maar tot op heden...na ontzettend veel mails te hebben gestuurd...geen borg (75,00) terug ontvangen. Deze borg dien je wel ter plekke contant te betalen. Na iedere gestuurde mail kregen we een mailtje retour dat het geld zo snel mogelijk zou worden overgemaakt, telkens met excuses erbij. Dit blijkt dus allemaal niet te kloppen. Dat gevoel had ik al omdat ze ook niet meer telefonisch te bereiken waren maar alleen per mail, dat was al vreemd! Toen ik laatst zag dat hun site niet meer bestond...waarop je eerder nog je vakantie voor 2014 kon boeken dacht ik dit klopt niet! Ontzettend vervelend voor de mensen die voor deze zomervakantie bij hun hadden geboekt! Allemaal erg jammer dat het zo moet lopen, zonde van de leuke tenten en de leuke accommodatie! Als funtents het beter had geregeld hadden ze nog vele tenten kunnen verhuren!

De oplossing

Wij willen graag onze betaalde borg van €75,00 terug ontvangen! Hier hebben wij en alle andere mensen die dit betaald hebben recht op!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen