Klacht Funtents: Borg niet terug gekregen

Evelyne

Ook wij hebben in juli 2013 voor twee weken een tent gehuurd van funtents op camping playa brava in Spanje. Wij hebben de tent netjes achter gelaten maar tot op heden...na ontzettend veel mails te hebben gestuurd...geen borg (75,00) terug ontvangen. Deze borg dien je wel ter plekke contant te betalen. Na iedere gestuurde mail kregen we een mailtje retour dat het geld zo snel mogelijk zou worden overgemaakt, telkens met excuses erbij. Dit blijkt dus allemaal niet te kloppen. Dat gevoel had ik al omdat ze ook niet meer telefonisch te bereiken waren maar alleen per mail, dat was al vreemd! Toen ik laatst zag dat hun site niet meer bestond...waarop je eerder nog je vakantie voor 2014 kon boeken dacht ik dit klopt niet! Ontzettend vervelend voor de mensen die voor deze zomervakantie bij hun hadden geboekt! Allemaal erg jammer dat het zo moet lopen, zonde van de leuke tenten en de leuke accommodatie! Als funtents het beter had geregeld hadden ze nog vele tenten kunnen verhuren!

Wij willen graag onze betaalde borg van €75,00 terug ontvangen! Hier hebben wij en alle andere mensen die dit betaald hebben recht op!

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Funtents?