Klacht Funtents: Funtents betaalt beloofde compensatie na overboeking huurtent niet

ingmolen

We hadden van 6-13 juli via Funtents een huurtent geboekt op camping Playa Brava in Spanje. Op 4 juli belde eigenaar ****** ons om te laten weten dat de tent helaas dubbelgeboekt was. Hij bood ons meteen een alternatief. Hij kon op dezelfde camping via een andere organisatie een huurtent op dezelfde camping regelen. Die was minder luxe en ruim. Hij vroeg wat we een redelijke compensatie vonden. We kwamen 250 euro overeen. Hij beloofde ons op 4 juli per mail dit bedrag na het weekend over te maken. We hebben een prima vakantie gehad in de andere tent. Maar de 250 euro hebben we niet ontvangen. We stuurden een aantal herinneringsmails. Op 11 augustus kwam hun enige reactie totnutoe. **** beloo toen het bedrag de dag erna over te maken. Niet gebeurd. Daarna hebben we een klaht per mail ingediend. Geen reactie. Op 7 september hebben we een klacht ingediend per aangetekende brief. Daarin vroegen we het geld binnen 14 dagen aan ons te betalen. Op die brief ontvingen we geen reactie

We willen dat Funtents zich aan hun toezeggingen van 4 juli en 11 augustus houdt en ons 250 euro betaalt. Dit als compensatie voor de overboeking van de door ons geboekte huurtent.

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Funtents?