Klacht Funtents: Funtents stort borg niet terug

Klachtnummer
# 37525
Gebruiker
Wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Half juli 2013 zijn wij thuis gekomen van een tent vakantie geboekt bij funtents. Bij aankomst 75 euro borg betaald (kwitantie gekregen) welke na thuiskomst via de bank teruggestort zou worden. Nu, ruim 3 maanden en ongeveer 6 emails en 4 ingesproken voicemailberichten van mijn kant verder nog steeds steeds geen borg ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn borg terug, niets meer en niets minder

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen