Klacht Funtents: Ook wij geen borg terug ontvangen van Funtents

Klachtnummer
# 48667
Gebruiker
HOFMAN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij stonden in aug op Valdaerro en moesten ook borg betalen welke twee weken na vetrek terug gestort zou worden. Ook wij wachten nog op terug storten. Inventarislijst was er niet eens bij aankomst en meubilair was al kapot hetgeen de beheerster ook al had aangegeven aan de directie welke er niets mee zou doen? (lekkere reclame bij aankomst) Week 3 kregen we eindelijk een mailtje dat ze er "alles" aan doen e.a. op te lossen.. Niet dus! En telefonisch zijn ze nog nooit bereikbaar geweest.
fam. Hofman-Enschede

De oplossing

terug laten storten van de borg zoals afgesproken € 75,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen