Klacht Funtents: Terugbetaling borg en teveel betaald

Klachtnummer
# 36642
Gebruiker
Particulier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn al vanaf 10 augustus weer thuis en hebben nu, op 4 okt, nog steeds het bedrag aan borg niet terugontvangen. Geldt voor ons, en familielid en vrienden die al in juni op vakantie waten met funtents.
Ook hebben wij voor onze eerste vakantieweek teveel betaald omdat we in een 4-persoons tent gestopt werden ipv in een 6-persoonstent waarvoor we betaald hadden.

De oplossing

Terugbetaling van de 75 euro borg en het teveel betaalde van de eerste vakantieweek, te weten een bedrag van 223 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen