Klacht Funtents: Volledig betaald, maar geen reservering bij camping

Klachtnummer
# 70421
Gebruiker
w.geitenbeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2014 heb ik via www.funtents.nl een tent gereserveerd voor 9 augustus tot 23 augustus 2014 op camping Valldaro (Spanje, Platja D'Aro). De betalingen gedaan conform afspraak: eerste helft direct als aanbetaling, tweede helft 7 weken voor vertrekdatum. Echter, een paar dagen vóór vertrek nog geen enkel reisdocument ontvangen.

Het bedrijf blijkt uitgeschreven bij de KvK. De website is uit de lucht, telefoons zijn afgesloten, op email wordt niet gereageerd.

navraag bij de camping leert dat Fun Tents de rekeningen van 2013 nog dient te betalen en dat er voor 2014 geen enkele reservering is aangenomen.

De oplossing

Volledige bedrag terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Funtents hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Funtents?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen