Klacht Furndaily: Geen gehoor geven aan wettelijke garantie

Klachtnummer
# 384144
Gebruiker
Phoebe&Gizmo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een salontafel met lade gekocht. 4 maanden na levering is de lade kapot dus beroep ik mij op de wettelijke garantie(binnen 6 maanden artikel defect waarschijnlijk bij aankoop al niet goed). Bedrijf wil hier geen gehoor geven. Zeggen dat het waarschijnlijk verkeerd in elkaar gezet is i.p.v een fabrieksfout. Dit is alleen niet relevant want het valt binnen de wettelijke garantie

De oplossing

Het aankoopbedrag terugstorten op mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Furndaily hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Furndaily?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen