Klacht Furni Store: wel betaald, maar geen levering

Klachtnummer
# 145911
Gebruiker
Bergmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin oktober een meubel online aangeschaft via webwinkel en betaald via Ideal.
Tot onze schrik wordt er niet geleverd en is Furni Store niet bereikbaar op hun telefoonnummer en wordt niet gereageerd op emails.

De oplossing

Een spoedige levering van het product of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Furni Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Furni Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen