Klacht fusa.be: niet goed werken van een server en er wel voor moeten betalen

Klachtnummer
# 24943
Gebruiker
wateendag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een server gehuurd de afgelopen 4 maanden doet die het wel en dan niet
als ik de helpdesk om hulp vraag willen ze me niet helpen en zeggen dat ik het steeds stuk maak terwijl ik niets doe
nu willen ze me helemaal niet meer helpen omdat ik een klacht heb ingediend
zie bericht hier onder
================================================================
U hebt net een klacht ingediend, we volgen die op en ondernemen actie als de klacht verwerkt is.
We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please reply to this ticket.
Kind regards,
Tim Bracquez
================================================================
ik heb er nu genoeg van en zoek nu hulp bij u

Mvg: Robert Zwitser

De oplossing

ik zou graag willen dat als ik om hulp vraag geholpen wordt en niet van dingen beschuldigt wordt die ik niet doe
de diensten van fusa werken niet goed
dus mijn geld terug zou wel ze eerlijk zijn
of een deel er van

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fusa.be hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over fusa.be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen