Klacht fusa.be: server werkt zwaar ondermaats

Klachtnummer
# 29556
Gebruiker
pedro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal maanden een server gehuurd die het in het begin prima deed..
Echter, nu werkt de server zwaar ondermaats met snelheden die nog geen 10% halen van wat er beloofd word op de site..
Aangezien dit steeds terugkerend is, heb ik ze hierover vaak gemaild..
Ik werd min of meer voor leugenaar uitgemaakt (niet letterlijk in die woorden) maar ik zou alles niet begrijpen en het zou allemaal aan mij liggen..

Echter ben ik blijven aandringen en zijn we nu op het punt beland dat ik totaal geen antwoord meer krijg van support..

Ik ben het nu aardig zat, ben elke maand zo'n 15 euro kwijt voor een lijn die langzamer in dat het internet wat ik thuis heb terwijl me 100mbit beloofd wordt op de site..

Daarom zoek ik mn hulp nu maar hier (zag dat ik gelukkig niet de enige was)

De oplossing

Ik wil best klant blijven, en ik hoef niet eens geld terug of wat dan ook..

ik wil gewoon een server die geeft waar ik voor betaal!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fusa.be hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over fusa.be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen