Klacht Future Target BV: Ongevraagde diensten gefactureerd

Leo

Sinds 1 maart 2014 wordt wekelijs 5 euro voor Gogogy en 5 euro voor http://nl.android24-7.mobi/ gefactureerd. Dit leidt tot veel te hoge maandfacturen terwijl deze diensten bij weten nooit zelf zijn aangevraagd. Ik wil dat deze diensten per direct worden stopgezet en niet meer worden gefactureerd. Tevens wil ik dat de kosten van deze ongevraagde diensten met terugwerkende kracht worden geretourneerd naar mijn bankrekening. Het betreft 10 euro per week vanaf begin maart 2014 (op verzoek nader specificeerbaar). Verder verneem ik graag hoe het mogelijk is dat dit probleem zo is ontstaan.

Het betreft het mobiele telefoonabonnement van mijn vader, die zelf niets weet van deze twee diensten.

Stopzetten van lopende diensten + terugstorten van eerder betaalde bedragen.

Wij vinden dat Future Target BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Leo
    Future Target bv heeft bij ons weten niets gedaan met de klacht. De provider heeft wel de teveel betaalde bedragen teruggestort, maar het is voor ons niet transparant waar dat geld vandaan komt. Een pluim voor de provider dus, maar een -1 voor Future Target bv.

Leo

Ook een klacht indienen over Future Target BV?