Klacht Future Target BV: Onterecht zonder toestemming en mede weten geld van onze rekening halen

Klachtnummer
# 48233
Gebruiker
Bianca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 2 maanden een abonnement bij Vodafone (bellen,sms en internet) van (dacht ik) ongeveer omdat ik niet bel , niet sms en weinig internet schrok ik van de extra kosten van eerste maand 4,13 euro en tweede maand 20,66 euro na wat nazoeken kwam ik er achter. Dat future target dit geld in rekening brengt en ook van mijn rekening haalt zonder dat ik daar wat van weet en toestemming voor gegeven heb. Wat kan ik hier aan doen kan ik Vodafone aansprakelijk stellen kan ik mijn geld terug eisen probeer wel bij Vodafone mijn abonnement op te zeggen of misschien een ander nummer te krijgen.

De oplossing

Omdat het "future target probleem "volgens de meeste klachten bij Vodafone en KPN zit zou ik in ieder geval mijn geld terug willen, mijn abonnement opzeggen en voor toekomstige Vodafone of KPN klanten de voorlichting over het risico van de gevolgen van een abonnement bij deze providers want als ik het zo lees op internet speelt het probleem al een paar jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Future Target BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Future Target BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen