Klacht Futurumshop.nl: Coulance regeling voor dit geval.

Klachtnummer
# 255961
Gebruiker
P.A. de Ruiter
Datum
0 reacties

Details

Klacht



3 juni 2012 kreeg ik één van de
uitgebreidste en duurste fietscomputer van Cateye voor mijn verjaardag van de
kinderen kostte € 101,25. Begin 2016 pakte de computer, bij het inzetten van
een nieuwe batterij in de sensor, het signaal niet meer op. Contact gehad met
Futurumshop die weer contact met de leverancier op nam en ik kreeg de tip
om de batterij verkeerd om er in te doen zodat de sensor zich zou resetten. Het
werkte dus ik helemaal blij. Een paar maanden later deed het probleem zich weer
voor maar nu had de eerdere tip geen effect. Futurumshop weer gebeld en gemaild
want de sensor stond niet meer op hun site. Kreeg een heel kort mailtje terug
dat de sensor niet meer leverbaar is. Ik gebeld naar de importeur, Juncker Bike
Parts, en die vertelde dat het nog gewoon leverbaar is. Weer gebeld met
Futurumshop en jawel ze konden het leveren voor €24,95 + € 7,95 verzendkosten
die de importeur aan hen zou berekenen voor toezending. Ik kan me niet
voorstellen dat een leverancier, waarvan Futurumshop tientallen spullen van
Cateye heeft, verzendkosten hiervoor berekend. Het onderdeel mocht ik echter
NIET retour sturen, wat normaal wel is bij Futurumshop. Of het aan de sensor
ligt weet ik ook niet voor 100% zeker omdat het computertje wel werkt met de
rest van de functies, zoals temperatuur en tijdweergave. Ik heb al diverse
spullen bij Futurumshop besteld en ben tot nog toe dik tevreden en beveel ze
ook aan bij kennissen maar hier had ik toch enige coulance verwacht. Na 4 jaar
een fietscomputer van € 101,25 afschrijven vind ik belachelijk. Heb 12 jaar met
een computertje van € 20,00 gedaan, ook een Cateye en nu dit.

Gewenste oplossing

Toezending
van de sensor met normale verzendkosten van € 6,95 en recht van retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Futurumshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen