Klacht Futurumshop.nl: Futurumshop levert slechte kwaliteit bij de verkoop van een fietshelm en biedt gen vervanging.

Ries1957

Ik kocht in 2016 een prijzige fietshelm van het merk Lazer bij Futurumshop voor ca189 euro, model Z1. Na één jaar is deze volkomen verkleurd en uitgebleekt. Ik stuurde online een klacht naar Futurumshop waarin ik aangaf dat helm naar mijn mening door daglicht / UV-licht is uitgebleekt. Vervolgens bracht ik de helm naar de servicewinkel in Amsterdam. De helm werd opgestuurd ter controle naar het hoofdkantoor. Ik ontving de helm per post retour en een e-mail van het hoofdkantoor met het stellige bericht dat de helm niet door UV-licht kan zijn uitgebleekt maar dat de oorzaak waarschijnlijk door eigen toedoen - door het verkeerde gebruik van schoonmaakmiddelen - is uitgebleekt. Ik reageerde daarop dat dat niet waar is, dat ik de helm nooit met een schoonmaakmiddel heb schoongemaakt en dat het volgens mij een productiefout is. De helm is gefabriceerd in China en is naar mijn mening van slechte kwaliteit, zeker gezien de prijs. Ik vind het jammer dat Futurumshop op deze wijze naar mijn mening nogal bot reageert, ook omdat het merk Lazer hoog gewaardeerd is in het wielerwereldje. Dit voorval schaadt wat mij betreft het aanzien van Futurumschop, een bedrijf dat zich toch graag manifesteert als kwaliteitsbedrijf. Ik ken overigens niet één wielrenner die zijn helm schoonmaakt met een reinigingsmiddel. Het is echte onzin van het hoofdkantoor om dit te stellen. Ik vind het onrechtvaardig en het is een hoop geld.

Erkenning van Futurumshop dat zij een slecht product hebben geleverd en als service vervanging van een nieuwe helm van vergelijkbare prijsklasse.

Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Futurumshop.nl?