Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Futurumshop.nl: Futurumshop neemt klacht Polar V650 niet serieus
Details
Klacht
Mijn fietsnavigatie (Polar V650) heeft al 1,5 jaar problemen. Na meerdere keren bij Polar en Futurumshop geweest te zijn, werkt deze nog steeds niet goed. Syncroniseren met de computer werkt niet. Futurumshop geeft nu aan dat het "aan mijn computer lijkt te liggen". Terwijl ik het op 4 verschillende computers heb geprobeerd en ook via de telefoon (Bluetooth) werkt het niet.Bij aanschaf heb ik 5 jaar garantie bijgekocht, hier zie ik niets van terug. Ik heb nu een niet goed werkende fietsnavigatie en daarmee bijna 200 euro weggegooid.
Gewenste oplossing
Een andere fietsnavigatie. Aangezien ik nu een ander apparaat wil kopen, omdat deze niet werkt.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.