Klacht Futurumshop.nl: Futurumshop neemt klacht Polar V650 niet serieus

Klachtnummer
# 358760
Gebruiker
Leonie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn fietsnavigatie (Polar V650) heeft al 1,5 jaar problemen. Na meerdere keren bij Polar en Futurumshop geweest te zijn, werkt deze nog steeds niet goed. Syncroniseren met de computer werkt niet. Futurumshop geeft nu aan dat het "aan mijn computer lijkt te liggen". Terwijl ik het op 4 verschillende computers heb geprobeerd en ook via de telefoon (Bluetooth) werkt het niet.
Bij aanschaf heb ik 5 jaar garantie bijgekocht, hier zie ik niets van terug. Ik heb nu een niet goed werkende fietsnavigatie en daarmee bijna 200 euro weggegooid.

De oplossing

Een andere fietsnavigatie. Aangezien ik nu een ander apparaat wil kopen, omdat deze niet werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Futurumshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen