Klacht Futurumshop.nl: Futurumshop reageert niet op klacht Polar V650

Klachtnummer
# 362340
Gebruiker
Leonie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Synchroniseren en Bluetooth functioneren niet. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, allemaal zonder resultaat. Ook 'reparatie' bij Polar verhelpt de problemen niet.

Saskia zou mijn klacht in behandeling hebben. Ik heb haar meerdere keren geprobeerd te bellen, maar iedere keer als ik bel is ze er niet. Helaas word ik niet teruggebeld.

Op 11 april heb ik Saskia / Futurumshop een e-mail gestuurd met nogmaals het verzoek telefonisch contact met mij op te nemen. Maar het bedrijf reageert niet meer.

Gewenste oplossing

Telefonisch contact met mij opnemen of reageren op mijn e-mail verzonden op donderdag 11 april aan Futurumshop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Futurumshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen