Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Futurumshop.nl: Geen repetitie uitgevoerd
Details
Klacht
Een mio cyclo Hc Gps west Europa besteld op 12/08/2016 .Deze fiets gps werkte perfect , maar de afgelopen maand problemen met update en error .
Contact opgenomen met futurumShop via whatsapp .
Het probleem voor gelegd en onmiddellijk een goed advies en service niks op aan te merken .
Ik mocht de mio cyclo opsturen naar het service centrum van mio , en omdat dit juist buiten de garantie perdiode viel van 2 jaar , waren een 13 dagen . Gingen ze dit nog onder garantie repareren .
Natuurlijk was ik zeer tevreden met deze service .
In doos gedaan en opgestuurd naar mio.
uit eindelijk op 12/09/2018 kreeg ik mijn gps opgestuurd .
Er stond op de reparatie bon vermeld , dat er geen service meer mogelijk was op de mio.
Daar viel mijn broek van uit .
Eerst beloven ze het toestel te repareren en nu dit .
Als ik om de 2 jaar een toestel van over de 300€ moet kopen , vindt ik niet kunnen .
En niet een korting of weet ik wat .
Jammer dat het zo moet gaan , maar wil dat ik weer kan gaan fietsen met gps .
Wil nog producten bestellen voor mijn fiets bij jullie , maar nu weet ik het nog niet zo zeker .
Hopend op een juiste oplossing .
Order 4224164
Gewenste oplossing
Hopend op een juiste oplossing ,Door herstel of nieuwe gps
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.