Klacht Futurumshop.nl: knappen/scheuren van de bovenlaag wielrenschoen

st

20-8-2020 fietsschoenen gekocht bij futurumshop van SIDI SIXTY WIELRENSCHOENEN ZWART/BLAUW HEREN voor 235,95 euro. Nu gaat de boven laag stuk, De bovenlaag knapt/scheurt van de onderlaag. Dit gaat steeds verder over de schoen. Diverse mails naar futurumshop zij blijven er bij dat het niet onder garantie valt en dat de schade zal zijn ontstaan door het gebruik, dan wel de manier van onderhoud/ laten drogen. De schoenen zijn normaal gebruikt alleen voor wielrennen op de weg en op de gebruikelijke manier onderhouden (niet op de kachel zoals zij beweren. Ik mag er toch van uit gaan dat een wielrenschoen in deze prijsklasse langer mee gaan dan 8 maanden?

Ik wil dat de klacht serieus wordt genomen, nu willen ze me te gemoed komen met korting als ik nieuwe schoenen bij futurumshop koop.

Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Futurumshop.nl?