Wij vinden dat Futurumshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Futurumshop.nl: valse belofte en slechte klantenservice die niet met een passende oplossing komt
Details
Klacht
Ik had bij futurumshop een Northface tas besteld die de volgende dag zou aankomen. Dit gebeurde echter niet en door hun kwam het pas een week later aan. Daarom heb ik een aantal keren gebeld om te horen hoe het zit, ze kwamen met slechte excuses over waarom het zo zit. Ik heb uiteindelijk vaak zelf moeten bellen en achter me pakketje moeten aangaan om ze niet echt de stand van zaken lieten zien. Daarom eiste ik terecht een vergoeding/tegemoetkoming voor hun slordige fouten. Ze probeerde me blij te maken met sokken of maar liefst 5 euro, ik vond het een belachelijk en lachwekkend aanbod maar ze zeiden dan ze niks beters voor me konden doen. Uiteindelijk nam ik genoegen met het aanbod en kreeg ik te horen na een al lange vertraging dat het de volgende dag aan zou komen. Maar dit gebeurde jammer genoeg voor de zoveelste keer niet. Toen heb ik weer moeten bellen en zeiden ze dat het de volgende dag echt zou aankomen en boden ze een cadeaubon van 5 euro. Dit vind ik echter niet passend en tegemoetkomend voor hun slordige fout.Gewenste oplossing
een cadeaubon van minimaal 15 euro wat meer passend is voor hun valse belofte. Niet een standaard aanbod van 5 euro of sokken waarmee ze iedereen die klaagt proberen blij te maken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.