Klacht Fuuze: 2 uur gratis internet aangevraagd, vervolgs zonder toestemming elke maand EUR 49,00 afgeschreven.

OntevredenklantFuuze

Augustus 2019 op de camping in Frankrijk 2 uur gratis internet gekregen via Fuuze. Creditkaart gegevens ingevuld. Dacht dat dit een formaliteit was, maar vervolgens is er inmiddels 6 maanden lang EUR 49,00 per maand afgeschreven van mijn creditkaart. De eerste keer dat ik melding kreeg dat er een automatische incasso gaande was, was afgelopen december. Het blijkt dat ik nu een abonnement heb afgesloten zonder dat ik het wist, maar dit is nooit kenbaar gemaakt en zijn wij misleid.

Dat het abonnement per direct wordt ontbonden en dat Fuuze mij de abonnementskosten van de afgelopen maanden terugstort, aangezien wij geen toestemming hebben gegeven op een abonnement en ook niet van deze diensten gebruik hebben gemaakt. Nooit een contract gekregen, nooit een bericht/mail dat wij een contract waren aangegaan. Hebben om deze reden ook hier niet op kunnen reageren en zijn om die reden misleid door Fuuze.

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fuuze?