Klacht Fuuze: Abonnement niet afgesloten, wel kosten in rekening gebracht

Klachtnummer
# 495691
Gebruiker
Marv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bedrijf schrijft via Accessnet.info maandelijks Euro 49 af van mijn creditcard omdat ze claimt dat ik online een abonnement heb afgesloten voor Fuuze. com
Inmiddels is het wel abonnement gestopt. Ik krijg echter geen inzage in het afsluiten van het abonnement een jaar geleden. Ze overleggen geen bewijs. Op internet staan veel klachten over dit bedrijf. Zie ook https://nl.trustpilot.com/review/fuuze.com

De oplossing

Terugstorten abonnementsgeld (12 x Euro 49,00) voor het afgelopen jaar. Ik ben nooit op de site geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen