Klacht Fuuze: Er is, zonder toestemming van mij, 9x € 45 (abonnementsgeld?) van mijn creditcaard afgeschreven

Klachtnummer
# 458578
Gebruiker
boosopfuuze
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is vanaf augustus 2019 t/m april 2020 9x door Fuuze onterecht € 49 afgeschreven van mijn creditcard. Ik had nog nooit van ze gehoord of hun toestemming gegeven. Mijn creditcard maatschappij heeft inmiddels de betalingen van januari tot april geblokkeerd en terugbetaald aan mij, maar voor de eerste 5 afschrijvingen was het te laat. Dat bedrag (5x € 49 = € 245) wil ik graag terug.

De oplossing

Ik wil graag dat er € 245 terugbetaald wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen