Klacht Fuuze: Er is niets aan ons geleverd, wij hebben geen abonnement gehad.

Klachtnummer
# 443042
Gebruiker
Gebruiker1567239743
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds augustus vorig jaar wordt er maandelijks op de creditcard €49,90 afgeschreven. Naar nu blijkt voor een abonnement bij fuuze. Wij hebben nog nooit van Fuuze gehoord, geen proefabonnement gehad . Ook geen e-mail van hen gehad. Hoe komen zij aan ons creditcard nummer. Op een mail die wij naar hen gestuurd hebben om informatie wordt niet gereageerd.

De oplossing

Wij willen graag het geld terug. Wij hebben al 9 x €49,90 betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fuuze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fuuze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen